Vandaag gingen we op leeruitstap naar het kruispunt dichtbij de school.
Wat een flinke kindjes :)
Vandaag vierden we de verjaardag van Daan. Hij werd 5 jaar, hieperdepiep hoera!!!! Feestje!!!! Dank je wel voor het toffe klascadeau :)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten